Rabu, 25 Juni 2014

Asshole

I have a problem. Aku tak suka perempuan baik. Tak tau kenapa tapi bila aku kenal seorang perempuan, walaupun aku suka dia, kalau dia terlalu baik , aku akan rasa nak avoid dia. Rasa awkward. Maybe because I've always considered myself to be an asshole. Aku rasa tak layak untuk dia. Maybe mungkin aku tak nak dia kenal aku yang sebenarnya. Takut dia akan lari once dia dah nampak warna sebenar aku. So aku mcm berharap dapat kenal perempuan yang as fucked up as i am so that lebih senang nak open up to her. Sebab tu aku prefer somebody yang dah kenal kau, dah faham perangai kau and menerima kau seadanya. Malas nak impress orang only to put false illusion of you on them. Bila tak sesuai dengan expectation yang ada dalam kepala dorg, dorg akan cakap kita dah berubah. Padahal kau baru nak unfold. Never ever put somebody on a pedestal. Its unfair to them to be compared to the image you created in your mind. Just let them be themselves. Just let them be the assholes they are meant to be. Lol.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar